تــــــــولــــــدت مـبــــــــارک ریــحــــــــانــــــــــــه خــــــــــــــانــــــــــــــــوم

       

                         
Bear Birthday Balloons                                                                          Bear Birthday Balloons
 

سلام به همه ی دوستان گلم که به ما افتخار دادن و در این روز ما رو با حضور گرمشون و

نظراشون همراهی می کنن، امیدوارم  بتونم تو شادی هاتون جبران کنم

راستش خیلی فکر کردم ببینم این پستو چجوری به پایان برسونم ومی خوام این پستو

با یک خاطره از تولد ریحانه خانوم در سال پیش براتون به اتمام برسونم که شاید براتون

جالب باشه

همین طور که می دونید تولد ریحانه خانوم دوم شهریوره ماه هستش،سال پیش اواخر

مرداد ماه بود که باطری گوشیم خراب شد و هر کاری هم کردم تا 31 مرداد ماه خودمو

به هزار در و دیوار زدم که یک باطری پیدا کنم واسه گوشیم پیدا نشد که نشد،چون

گوشی من از این htc های چینی بود و هنوزم هست اون موقعه چون گوشی های htc

تازه وارد شده بود و برندش زیاد مشهور نبود هر جایی قطعات جانبیشم پیدا نمی شد

خلاصه از بحث خارج نشم هر کاری کردم گوشیم درست نشد که نشد ،اون روز 1 شهریور ماه

بود و فرداش تولد ریحانه خانوم بود منم گوشیم خراب بود اون روز اینقدر اعصابم خورد بود

که خارج از تصور بود،اعصابم از این خورد بود که نمی تونستم تولدشو بهش تبریک بگم

چون می خواستم من اولین نفری باشم که تولدشو بهش تبریک می گه

 آخه خیلی انتظار کشیدم تا شهریور برسه و من بهش این روزو تبریک بگم

و حالا اون روز رسیده بود و منم مونده بودم چکار کنم اینقدر اعصبانی بودم که زمانی

که شب تولد ریحانه با دوستم رفتم پارک دوستم متوجه شد که من تو این وضعیت هستم

و حالم خرابه ، برگشت بهم گفت : خب این وضعیت تو که غصه نداره فردا بیا خونمون

با تبلت من پیام بده مامان و بابامم رفتن شهرستان تنهام

 بعد من گفتم : آخه نمی شه من می خوام صبح زود بهش پیام بدم و تو اون موقعه خوابی

و من هم دلم نمیاد از خواب بیدارت کنم خلاصه گفت نه اشکالی نداره بیا

اون شب بعد اینکه از هم جدا شدیم با کلی انرژی رفتم خونمون و کلی هم خوشحال بودم

حالا می تونستم من اولین نفری باشم که بهش این روز و تبریک می گه، صبح 1 شهریور ماه  

بعد از اینکه بیدار شدم نمازمو خوندم ، دیگه نخوابیدم می ترسیدم بخوابم

و دیر باز بیدار شم خلاصه تا ساعت 6:30 صبح خودمو بیدار نگه داشتم و بعد حاضر شدم

و چرخمو برداشتم و با خوشحالی ساعت 6:30 صبح از خونه زدم بیرون

(( خون رفیقم خیلی دور بود اگه می خواستم پیاده برم حدود 30 دقیقه طول می کشید

ولی با چرخ به مدت  10 دقیقه می شد رسید اونجا)) خلاصه اینقدر در طول مسیر

خوشحال بودم که اصلا نفهمیدم کی رسیدم در خونه رفیقم از چرخم پیاده شدم

و با دلی شاد دستمو رو شاسی آیفون خونه دوستم فشار دادم   و بعد از چند دقیقه

دوستم بیدار شد و گفت الان میام، وقتی درو باز کرد با هم سلام و علیک کردیم

و صورتشم کاملا معلوم بود هنوزم غرق خوابه، خلاصه قرار بود من سیم کارت خودمو 

داخل تبلت دوستم بزارم و پیاممو بدم و بعد اینکه پیام دادم پیام رو از تو تبلت دوستم  پاک

کنم حالا جالبی این خاطره اینجاست من اسم ریحانه رو با R انگلیسی تو سیم کارت خودم

ذخیرهکرده بودم و چون تبلت دوستم دوسیم کارته بود و سیم کارت خودشم داخل تبلتش

بود و مخاطبین دوستم هم تو تبلتش بود و اونم مخاطبی با نام R داخل سیم کارتش ذخیره

کرده بود و منم از این موضوع بی خبر بودمموقعی که اس تبریک تولدو فرستادم اصلا به

شماره توجه نکردم از بس خوشحال بودم رو R زدم و پیام فرستاده شد اون روز از دوستم

کلی تشکر کردم و بعد دوباره چرخمو از خون رفیقم برداشتم و رفتم به سمت خونه خودمون

شبِ تولد ریحانه بود و می ترسیدم پیام بده و جوابی نگیره و از دست من ناراحت بشه

به خاطر همون شبِ تولد ریحانه کلی شهرو زیرو رو کردم تا تونستم یک باطری گیر بیارم

که اونم در اصل باطری اصلی گوشی خودم نبود و باطری گوشی برند دیگه ای بود ولی خب

به هر حال گوشیم بازم روشن می شد به هر حال همونو خریدم و دوباره اومدم خونه

و سیم کارتمو  داخل گوشیم گذاشتم و گوشیمو روشن کردم و بعد چند دقیقه ریحانه پیام داد

و گفت سلام عجب تولد منو تبریک گفتی منو می گین کلا  شوکه  شدم

و بعد با تعجب گفتم هااااااا!! من؟ من که  تبریک گفتم بعد گفتش پیامی که به دست من

نرسیده از تو فعلا، بعد گفتم پس فکر کنم الان آخرین نفری باشم که

بهـت تبـریـک مـی گـم تـولـدتـــو.

هنوزم تو شوک بودم که چجوری پیام من بهش نرسیده و از طرفی هم ناراحت بودم که من

آخرین نفری بودم که بهش تولدشو تبریک گفتم،بعد که قضیه رو برای دوستم تعریف کردم

گفت: خب منم یک مخاطبی به نام رضا داشتم که با Rانگلیسی اسمشو ذخیره کرده بودم

که باهاشم کلی دعوایی بودم و تو احتمالا به اون پیام دادی خلاصه اون روز نمی دونستم

بخندم یا گریه کنم بعدش کلی سر رفیقم غر زدم که تو اگه مخاطب دختر تو گوشیت داشتی

چکار می کردی؟؟؟ آخه رضا چیه که باز مخفف انگلیسیشو بنویسی هااااااااا؟

واااای نمی دونین دوباره چقدر اعصابم اون روز خورد شد، آخه خودتون قضاوت کنین

سر صبح از خوابه نازم زدم و برای اینکه اولین نفر تولد ریحانه خانومو بهش تبریک بگم با

چرخ زدم بیرون و رفتم خونه رفیقم و پیاممو با کلی خوشحالی دادم و برگشتم و تو دلمم با

خودم می گفتم الان چقدر ریحانه خوشحال می شه ببینه من پیام دادم صبح زود بهش

و اولین نفر بهش این روزو تبریک گفتم و بعد با خیال اینکه که من پیاممو دادم ، راحت تو

خونه نشسته بودم و یک دفعه پیام داده عجب تبریک گفتی تولدمو!!!

خب شما باشین چه حالی بهتون دست میده ؟؟

خودتونو بزارید جای من چه حالی بهتون دست میده هااا؟

معلوم نیست اون مخاطب دوستم که پیامو براش اشتباهی فرستادم چقدر بهم خندیده خخخ

خلاصه اینم از خاطره تولد ساله پیش ریحانه خانوم

ببخشید که سرتونو به درد آوردم و ممنون که وقت گذاشتید و بازم پست های منو با حوصله

تمام خوندید دوستتون دارم خیلی زیاد مواظب خودتون و خوبی هاتون باشید

به امید دیدن روزهای خوب و موفقیت های شما در زندگیتون

برای همتون دعا می کنم که همیشه  شاد و سلامت باشید

به امید دیداری دوباره با شما دوستان عزیزم

تا یک پست دیگه خدانگهدار

                                                                                                              

           شکلک های محدثه

 



نظرات شما عزیزان:

meslehmah
ساعت19:19---3 شهريور 1395


وااااااااااااااااااااااااااا اااااااااای خووووووووووووووداااااااااااااا ااا<b r />
دلم درد گرفت

درهرحال تولدش مبارک
پاسخ:سلام،ممنون که وقتتونو گذاشتید و با حوصله این پست کِسل کننده من رو خوندید،ممنون برای تبریکتون خوش حال شدم که شما هم در این جشن کوچک مجازی ما رو همراهی کردید امیدوارم بتونم در شادی هاتون جبران کنم براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و سر بلند باشید


ghazal
ساعت14:20---3 شهريور 1395

reyhane joon tavalodet mobarak ishala 120sale beshi o hamishe shad o movafagh bashi...ghadre eshgheto bedoon ke inghad dooset dare..injoor eshgha takatook peyda mishe ya aslan peyda nemishe... rasi mr s mn agr jaye shoma boodm doostamo mikoshtam...choon lahze shomari vase residane 1rooz sakhte va agr on rooz etefaghi biyofte tahe naboodi hast...ishala shoma ham movafagh bashid...


پاسخ:سلام،ممنون بابت پیام تبریکتون و حضور گرمتون و همینطور بابت وقتی که گذاشتید و این خاطره رو خوندید امیدوارم بتونم جبران کنم،راستش من اون دستمو خیلی دوست دارم حالا شاید کسی دیگه ای بود راهی بیمارستانش می کردم ولی واسه این دوستم استسناء قائل شدم خخ.ممنون همینطور منم برای شما آرزوی موفقیت و تندرستی رو می کنم موفق باشید


`♫✿TÅℛÅℕℰℋ✿♫`
ساعت6:29---3 شهريور 1395
سلام....تولدتون مبارک...وبتون عالیه...ایشالاهمیشه شادوموفق باشین..
پاسخ:سلام،مرسی بابت پیام تبریکتون و حضور گرمتون،مرسی شما لطف دارید ،ممنون تندرست و شاد باشید


L
ساعت22:32---2 شهريور 1395
مبارک باشه
پاسخ:سلام مرسی بابت حضورتون و پیام تبریکتون امیدوارم بتونم تو شادی هاتون جبران کنم،براتون بهترینها رو آرزو می کنم شاد و تندرست باشید


سوخته دل
ساعت21:41---2 شهريور 1395
روز زیبای آغاز هستی و زندگیت مبارک باد ...






پاسخ:سلام،سپاس و ممنون برای پیام زیباتون و تبریکتون وهمچنین حضور همیشه گرمتون.امیدوارم بتونم تو شادی هاتون جبران کنم،شاد و سلامت باشید


امیر
ساعت11:05---2 شهريور 1395
سلام منم سالروز تولد ریحانه خانوم رو تبریک میگم وایشالله که روزی برسه که بهم برسین انشاالله
درپناه حق خوب وخوش وسلامت باشید
فعلا
پاسخ:سلام،مرسی امیرجان لطف شما همیشه شامل حال من بوده امیدوارم بتونم تو شادی هاتون جبران کنم به هر حال بسیار ممنونم بابت تبریکتون و حضورتون ،براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و سربلند باشید


رها
ساعت10:23---2 شهريور 1395
تولدت مبارک دوست گلم ایشاالله به هر آرزویی که خواستی برسی
پاسخ:سلام،ممنون برای پیام تبریکتون و حضور زیباتون منم از خدا می خوام نه تنها شما بلکه همه دوست های خوب وبلاگیم و همه دختز و پسرهای خوب ایرونی به آرزوهاشون برسن و طعم شیرین خوشبختی رو در زندگی بچشن براتون بهترینها رو آرزو می کنم شاد و سلامت باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 23 تير 1390برچسب:, | 4:33 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت